Мрії мандрувальника, або "Все й одразу!"

Максим з паспортом в Gimpo Airport
Аеропорт "Gimpo", Сеул, Південна Корея
Ця стаття буде про крайнощі. І про те, як вони керують нашими рішеннями, доленосними вчинками та їхніми наслідками.

Розпочну з того, що повернусь на мить у далекий 2009 рік. Примітним є те, що саме він зазначений  у полі "дата видачі" мого закордонного паспорта.
У кожної людини своя історія отримання цього важливого документу. Особливо в нашій країні, громадяни якої мають не такий вже й великий вибір місць, що можна відвідати без віз.
Хтось оформляє закордонний паспорт нашвидкоруч через термінові обставини, можливості, що виникли зненацька або ж раптові вимоги. Інші роблять це завчасно, розуміючи що рано чи пізно він може знадобитися. Сьогодні ж немало молодих людей (особливо з великих міст) цей документ мають ледь не з народження.
Мій же випадок тяжіє до другого: оформлення пройшло дуже неспішно (по правді, минув майже рік, доки замотивував себе пройти достатньо марудну процедуру спілкування з військкоматом).

Але, отримавши синю книжечку з оригінально оформленими сторінками-областями України, я споглядав красиві "чисті" сторінки паспорта ще довгих три з лишком роки. Споглядав би і далі, якби не дивні сюрпризи долі.

Перш ніж писати про свою першу поїздку і першу візу, хочу поділитися своїм спостереженням. Маю велику впевненість у тому, що ця поїздка з'явилась не просто так.
Вірите ви у долю, Бога, чи "Всесвіт, що виконує ваші справжні мрії" чи ні, але я впевнений, що, як не дивно звучить, моя друга поїздка стала причиною появи першої. Хоча за звичною логікою речей вони НІЯК не пов'язані.

Читач вже певно знає, мрії лишаються мріями, аж поки ти не повіриш у них по-справжньому. А для цього потрібне, наприклад, велике зацікавлення. Таке, що переверне твоє закореніле розуміння світу.
Таким зацікавленням (чи навіть магнітом, що притягнув багато наступних подій) для мене стало захоплення корейськими серіалами - дорамами (хто б спитав мене про це за декілька років до того - я б ніколи навіть не міг уявити, що буду таке дивитись!). Але якби не ці витвори сучасної корейської кінематографії, наврядчи б я колись дізнався про цю країну так багато. 5 чи 6 переглянутих серіалів за півроку - і ось ми уже сидимо з сестрою за плануванням поїздки в Південну Корею.
"А чому б ні?!", - подумали ми. Паралельно мені захотілося вивчити алфавіт хангил, а сестра підсіла на подробиці з життя наших нових улюблених акторів чи музикантів-акторів.

Зараз я розумію, що головним для нас було якраз просто повірити, що ми справді можемо відвідати цю країну! І для цього, виявляється, вже є реальні можливості (чи, щонайменше, можуть швидко знайтися). Вірите чи ні, але як тільки ми по-серйозному почали думати про поїздку в Корею (що ми хочемо там побачити? скільки грошей для цього потрібно? як отримати корейську візу для українців?..) - і наші можливості раптом розширюються: на роботі мені пропонують підвищення, а сестра знаходить цікаву корейську виставку, що проходила зовсім недалеко від дому і стала багато в чому нашою інформаційною підтримкою...

Розпочалася підготовка потрібних документів для отримання візи, пошук варіантів перельотів у Південну Корею. А паралельно, звісно ж, - і далі корейські дорами :-)

Але, як я натякав вище, першою закордонною поїздкою стала для мене зовсім не корейська. Вже на другому тижні на новій посаді мені раптом запропонували поїхати по роботі в Німеччину. Я тоді чесно попередив керівництво, що у мене "голий" паспорт і не факт, що зможу легко отримати шенгенську візу. Проте це не стало проблемою. Вже наступного місяця я отримав жаданий штамп від німецького консульства і на початку травня 2013 року майже тиждень провів разом зі своєю першою командою FIRST LEGO League у мальовничому містечку Падерборн. Короткі фото-враження від тої поїздки запрошую подивитися в цій статті.

Час линув вперед. І ось, в кінці того ж травня були куплені квитки на літак, на початку червня - отримана віза, в липні - заброньоване житло в Сеулі та на острові Чеджу, курортній перлині Південної Кореї. Прийшов серпень 2013 - місяць, що подарував нам чудові 17 днів перебування в іншому куточку світу! Мій короткий опис перших 5 днів пропоную прочитати тут.
Gangnam
Gangnam, Сеул, Південна Корея
P.S. Gangnam Style - це не тільки пісня шаленого корейського співака-шоумена Psy, що підірвав YouTube кількамільярдними переглядами свого "неоднозначного" кліпу. Gangnam - один з яскравих районів Сеула, в якому обов'язково варто побувати, якщо випаде можливість відвідати це справжнє місто контрастів.

Чудових і вам мандрівок та нових відкриттів!

Seongsan Ilchulbong (пік Сходу Сонця), Чеджу, Південна Корея

#МандруйтеРазомЗНами #ТиМолодийДокиПодорожуєш

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Київ крізь часи - від Золотих Воріт до Контрактової площі

Стрілецька - вулиця, що дозволяє знову відкрити для себе Київ

Занурення в історію сучасної школи: Ян Амос Коменський